Deniz Seki – Soyadımı Sen Yaz

Deniz Seki – Soyadımı Sen Yaz 

Çaresizlikten doğarmış büyük hatalar
Ve çaresiz insanlar etrafımızda
Gülmedi yüzüm hadi güldürün dostlar
Bugünlerde size çok ihtiyacım var

Neden niye beni bulur böyle aşklar
Sorun bendeyse eğer kurtar beni kurtar
Bir gün bile sana itiraz etmedim hiç
Cezam neyse öderim affet nolur beni affet

Hadi bakalım başla yeniden aç sayfayı beyaz
Karala karala dur yırt at yenisini yaz
Bu da olmazdı dersin ki o hiç belli olmaz
Ben adımı söylerim sen de soyadımı yaz

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

