Oğuz Yılmaz Çekirge Dinle

Oğuz Yılmaz – Çekirgeyi Salıverdim

http://www.dailymotion.com/swf/video/xf1n0d
Oğuz Yılmaz – Çekirgeyi Salıverdim


Şarkı Sözü

Çekirgeyi salıverdim x 2
Yazıya yazıya x 2
Pot koymadı koyun ile x 2
Kuzuya kuzuya x 2

[Nakarat] x 2
Hoplayıver çekirge
Zıplayıver çekirge
Benim canım çekirge
Pıtı pıtı pıtı çekirge

Çekirgenin ayağında x 2
Narindi narindi x 2
Bende sandım kaymakamı x2
Gelini gelini x 2

[Nakarat] x 2

Çekirgenin ayağında x 2
Çizmesi çizmesi x 2
Ne hoş olur tatlım sende
Ne hoş olur bi dönem senle
Gezmesi gezmesi x 2

[Nakarat] x 2

Hop hop hopla çekirge
Zıp zıp zıpla çekirge
Benim canım çekirge
Pıtı pıtı pıtı çekirge
x 2



Oğuz Yılmaz Çekirge Dinle,Oğuz Yılmaz Çekirge Online dinle,Oğuz Yılmaz Çekirge Full Dinle,Oğuz Yılmaz Çekirge Canli Dinle

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

