İntizar Ben Değilim Dinle

http://www.dailymotion.com/swf/video/xdsjho_yntizar-ben-deyilim-hq_music?additionalInfos=0
İntizar – Ben Değilim İndir

İntizar – Ben Değilim Sözleri
Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim

Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayan
Unutma ben o artık eski ben değilim

Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim

Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayan
Unutma ben o artık eski ben değilim

 

İntizar Ben Değilim dinle,İntizar Ben Değilim şarkı sözü, İntizar yeni son albümü şarkıları dinle, İntizar 2010 Dinle,İntizar Ben Değilim Şarkı Sözü
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

